zaterdag 29 maart 2014

verwenavond

Vrijdagavond is het bij ons altijd "familieavond". Een mooi begin van het weekend. De meiden mogen dan lekker lang opblijven. Ik heb me voorgenomen om er telkens wat bijzonders van te maken. Ik had dit keer een 3 gangen menu gemaakt en we hebben daarna heerlijk liggen uitbuiken voor de film Notting Hill. :) We hebben ruim 2 uur getafeld, het was erg gezellig en het heeft al met al niet veel gekost! Bij ons op de markt is een groenteboer die zakken groente aanbied voor 1 euro. Nu lagen er heerlijke stoofpeertjes, paprika's en bloemkolen. Als voorgerecht hadden we gevulde paprika, hoofdgerecht varkenshaas omwikkeld met ontbijtspek en champignons uit de oven, stoofpeertjes, bloemkool en aardappelkroketjes, nagerecht: lavacakeje, bolletje ijs en aardbeien!het leuke vind ik dat mijn dochters steeds iets nieuws gaan proberen en ik eens wat creatiever kan zijn met koken. Het vergde wel wat voorbereiding (vrijdag moest ik gewoon werken) maar het was het allemaal waard!

1 opmerking: