zondag 16 maart 2014

Eerste bericht

Als eerste zal ik mij even voorstellen: mijn naam is Magien en ik woon in een stad in het oosten van het land. In dit blog wil ik mijn leven als een soort dagboekje bij gaan houden als een soort naslagwerkje. Over mijn gezin, het huishouden, mijn hobby's, onze diertjes en alles wat verder in mijn hoofd opkomt.
Het is vandaag 16 maart, ruim een week na mijn 36e verjaardag en wat gaat de tijd enorm snel. Alles lijkt als een sneltrein voorbij te gaan. Het leuke van zo'n blog is dat je dan zo af en toe even terug in de tijd kunt gaan om te kijken wat je hebt beleefd of meegemaakt.
Momenteel ben ik bezig om mij het haken aan te leren. Ik ben nu granny squares aan het haken en ik wil er graag een paar kussentjes en een plaid van maken op de bank.
Ik heb er nu al 6 gemaakt :) Het is een fijn werkje om te doen, nu ik het een beetje door heb.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten